"האם אכן אפשר להפסיק את המרדף אחר לקוחות? להצליח לגייס מחזור לקוחות לעסק, וללכת לישון בזמן שהפרסום מביא פניות?"

אם בעבר היה עלינו לרוץ ולחפש איך להביא את הלקוחות לעסק, הרי שכיום בעידן האינטרנט, אנחנו יכולים לפרסם בקליק להמוני לקוחות פוטנציאליים ולגרום להם לפנות דווקא אלינו. אבל לא כל אחד שמפרסם בדיגיטל מצליח להביא לקוחות בזרם קבוע, יציב ורווחי לעסק. אז איך עושים את זה?

יצאנו לשטח, ובדקנו מה אומרים בעלי עסקים מצליחים שניסו שיטות שיווק שונות, חלקם גם התאכזבו פעם אחר פעם, עד שהגיעו לדודי קרויזר, מאסטר השיווק במדיה הדיגיטלית, והצליחו לייצר פריצות דרך ולקוחות חדשים בזרם קבוע ויציב.

אדי בר מנכ"ל חברת בר ניקוי מספר: "הייתי עושה פרסומים מאוד יקרים בחודש והוא פשוט הציל לי את העסק. הייתי משקיע המון כסף בפרסום ושיניתי את כל המערך הפרסומי לשיווק האינטרנטי. מדהים. פשוט שינה לי את העסק, העלויות נחתכו לשליש. באמת שינה לי את העסק מקצה לקצה, נתן שקט תעשייתי וזרימת עבודה קלה יותר ונוחה יותר מאוד. העבודה, התוצאות, האמינות לא ראיתי דברים כאלה, מדהים! עבודה תוצאה נקודה".

אדי בר מספר:

הרב איתן אקשטיין – מנכ"ל רטורנו, מעיד: "אנחנו במשך כל השנים ניסינו הרבה מאוד חברות שעוסקות בנושא של קידום אורגני וממומן, לא הצלחנו עד שפגשנו את דודי ובשנתיים האחרונות אנחנו רואים ברכה במעשה ידינו דרכו. מבחינתנו, אנחנו הצלחנו ואנחנו רואים שיש קשר ישיר בין העבודה של דודי לבין הפניות שיש לנו".

הרב איתן אקשטיין מספר:

לירון שריג – בעלים של חברת 'outstanding Marketing Growth‏': "עבדתי עם הרבה ספקים ועכשיו אני עובד רק עם דודי. הדבר המעניין שאם מה שעובד קודם ללקוחות שלי והמיר על כל 1000 שקל שהם שמים בפרסום 10,000 שקל זאת אומרת פי 10, אז מרגע שעברתי לדודי אני מקבל פי 17. 
תדמיינו לעצמכם שעל כל 1000 שקל שאתם שמים בפרסום, אתם מקבלים 17,000 שקל בחזרה, במכירות. זה מטורף, זה סופר רווחי וזה עושה לי ראש שקט כבעל עסק ובגלל זה אני ממליץ בחום ללכת לדודי ולהתחיל לעבוד איתו.
אם אתם רוצים מישהו שאכפת לו מההצלחה שלכם כמו שלכם ואולי יותר 
ואתם רוצים גם לעשות את זה בראש שקט ואתם יודעים שכל הזמן הוא מחפש דרכים איך להקטין את עלויות הפרסום ולעלות את כמות ההכנסות שלכם והמכירות – אז דודי זה הכתובת"

לירון שריג מספר:

אביעד פיליפ – מנכ״ל 'זיכרון צילומי': "אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה עם דודי. לפני זה ניסינו לעבוד עם מספר חברות, אי אפשר להשוות את העבודה ואת התפוקות שאנחנו מקבלים מדודי לעומת מה שהכרנו בעבר. זה מוריד מאיתנו הרבה כאבי ראש ועבודה שהיינו צריכים לעשות. אני יודע שאני מפקיד את כל ענייני הקידום בידי דודי ואני שקט לגמרי עם זה. כל שאלה כלשהי – אנחנו מקבלים תשובות מידיות וטיפול מסור. אני ממליץ בחום לעבוד עם דודי. במהלך העבודה עם דודי אני יודע שאני יכול להיות שקט, אני יודע שהלקוחות יזרמו לכאן. הוא רוצה בדיוק כמונו שיגיעו לקוחות, הוא יעבוד על זה באופן מסור, ואני יודע שאני יכול להיות שקט עם זה, לעומת ספקים אחרים שעבדתי איתם, אני יודע שהעבודה פה היא הרבה יותר יסודית ומדוקדקת עם הספקים טובים".

אביעד פיליפ מספר:

רענן סלע – מנכ"ל 'פאות רמי' מספר על קרויזר: "איש תקשורת למופת. תמיד עם אוזן קשבת. לפני שהגענו לדודי, כל אחד הבטיח לנו מקומות שונים וכל מיני סיפורים, עד שהגענו לדודי, הבטחה זאת היתה הבטחה. דודי אדם נאמן, לויאלי ממש, איש למופת. לא הייתי יכול להחליף אותו באיש מקצוע עם אף אחד אחר- מהיכרות שלי עם עולם הפרסום של 25 שנה. בלי התלבטות, שום התלבטות. חד וחלק- דודי קרויזר. אומר לכם בכנות ובלי שום אינטרס".

רענן סלע מספר:

ערן משה – יועץ דיגיטל בכיר מסביר: "המרכיב האנושי הוא המרכיב הכי חשוב, ובעניין הזה דודי הוא האחד והיחיד. אדם מקצועי שתמיד זמין, ותמיד אמפתי, ותמיד נמצא שם לכל מה שקשור בשאלות. התוצאות שדודי משיג עבור הלקוחות שלי הן פנטסטיות. אני תמיד מפנה אליו חברים מכרים ואני יכול להמליץ בשתי ידיים. אם אתם רוצים איש מקצוע ברמה הכי גבוהה שיש, ואדם אדיב, חביב, נחמד, ומשתף פעולה, אין לכם מה לחפש במקום אחר אני ממליץ בשתי ידיים זה הבן אדם שלכם".

ערן משה מספר:

בתיה אמרוסי – בעלים של 'ורד הרקמה': "בחרנו בדודי – היושרה שלו, בן אדם סימפתי, נעים הליכות, היה קשוב לצרכים שלנו. היום אנחנו יכולים להגיד שמגיעים אלינו קליינטים בלי שאנחנו נרדוף אחרי האנשים האלה, זה פשוט נתן לי שקט תעשייתי. היום אני יכולה להיות רגועה שיש לי אתר שעובד".

בתיה עמרוסי מספרת:

רוני קדם – מנכ״ל 'רוני לימוזין':  "אני מקבל המון עבודה מדודי. אני מאוד ממליץ עליו שהוא בן אדם אמין ישר וכיף לעבוד איתו  זה נותן הרגשה טובה, זה נותן ביטחון. אתה לא צריך לדאוג. לקוחות מגיעים אליך בלי שאתה צריך להתאמץ והטלפונים זורמים אליך".

רוני קדם מספר:

סימון עזרא – מנכ״ל 'על ארגזים': "דודי הוא אחד מהאנשים הישרים שאני הכרתי בתחום הזה של הפרסום, הוא עושה את העבודה שלו במקצועיות, מתחייב למשהו ועומד במה שהתחייב אליו, נותן מענה בזמן, דואג לכל דבר, שם דגש על אותו אדם שעושה לו את הפרסום, מוכיח את עצמו בעבודה, מביא עבודה ובשפע, אני ממליץ עליו בחום. זה אדם שהגדיל לי את המכירות בתקופה האחרונה כמעט במאה אחוז. אני ניסיתי עסקים אחרים, ההבטחות שם מרובות בתכלס' אני לא ראיתי תוצאות עם המקומות האלה".

סימון עזרא מספר:

רפי חאמי – מנכ״ל 'חרש חקירות': "עשינו (עם דודי) כל מיני פרויקטים שהראו תוצאות מיידיות. אפשר להגיע ללקוחות בזמן קצר ובצורה ממוקדת וממש לסנן את הלקוחות בדיוק למקום ולסוג הלוקח שאני בוחר בו. דודי הוכיח את עצמו במשך 5 שנים. הוא זמין לי, הוא יודע את העבודה, תמיד יש לו תשובה מקצועית. אני ממליץ עליו בחום – תלכו עם דודי".

רפי חאמי מספר:

יצאנו לדבר עם דודי קרויזר ולשמוע ממנו איך זה בעצם עובד:

שמענו את ההמלצות, ונוכחנו כי השיטות שאתה עובד איתן מצליחות לייצר פריצות דרך שמובילות עסקים להצלחה. אז מה באמת הסוד?

"סוד ההצלחה טמון ביכולת לראות את הדברים בצורה רחבה, יחד עם ניסיון משמעותי והבנה עמוקה בשיווק. שילוב של היתרונות מאפשר להתאים ללקוח את פלטפורמות המדיה, ליצור אסטרטגיות פרסום, ולדייק את המסרים שיניעו את קהל היעד לפעולה".

איך הגעת לתחום?

"התחלתי לפני כעשור עם עסק שהקמתי בתחום התיירות והתבסס על שיווק באינטרנט. אחרי תקופה של כשנתיים, האתר עבר לבעלות חברת קשרי תעופה, ואילו אני נשארתי עם ידע ענק שצברתי בתחום, והרגשתי שיש לי יכולת להשתמש בידע כדי לעזור לאנשים להצליח".

מה שונה אצלך?

"התחלתי לשווק בעידן שרוב העסקים עדיין לא היו באינטרנט כמו היום, ופלטפורמות הפרסום היו בשלבים המוקדמים שלהן. עם השנים התמקצעתי בשיווק מאות רבות של עסקים, ולמדתי מגוון של קורסים שונים כדי לחדד עוד ועוד את היכולות והידע עבור הלקוחות. השיווק של האתרים שלי לאורך השנים אפשר לי ללמוד ממש על הכיס מה עובד ומה לא עובד בצורה מדויקת. השוני האמיתי הוא היכולת לקחת את כל החלקים של הניסיון, הידע והיכולות, לחבר ולדייק מתוך ראיה אסטרטגית, ולהפיק ללקוח מכונת שיווק שפשוט מייצרת לו כל הזמן לקוחות".

למי זה מתאים?

"זה מתאים לרוב המוחלט של העסקים שזקוקים למחזור לקוחות שוטף. בגלל ריבוי פלטפורמות הפרסום כיום ומפאת הייחודיות השונה של כל פלטפורמה כדוגמת גוגל, פייסבוק, אאוטבריין, טאבולה, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין ועוד, אפשר להתאים כמעט לכל עסק פלטפורמה שתגיע ללקוחות הרלוונטיים עבורו, ולהביא לזרימת לקוחות קבועה ויציבה".

לחצו כאן לאתר של דודי קרויזר