הפרעת קשב ופעלתנות יתר
היא הרבה יותר מקשיים לימודיים…

מגיע לילד שלך להצליח!

במרום אבחונים וטיפול תחת קורת גג אחת!

מזדהים...?

הילד שלך מתעורר בבוקר בחרדה כי נזכר שלא ארגן את התיק ושכח לבצע מטלות. מגיע אל הכיתה באיחור ולמרות שמנסה להקשיב, מתקשה להתרכז וחש חוסר נוחות ועצבנות. יש לך ילד חכם, יצירתי ומוכשר אולם בבית הספר מרבה לקבל פידבקים שליליים. הדימוי העצמי שלו נפגע, ולעיתים אף משפיע על הביטחון החברתי.
בבית גם לא תמיד פשוט, מרוב פעלתנות יתר גם אתם ההורים מאבדים סבלנות וחשים חוסר אונים ותיסכול.
המחשבות על ההווה והעתיד לא מרפות- איך הילד יסתדר? מה יהיה כשיגדל? איך יצליח בחיים?

אבחון מוקדם וטיפול נכון, הם המפתח להצלחה בחיים

אנו עומדים לרשותכם מרגע פנייתכם ומלווים אתכם לאורך הדרך

תחת קורת גג אחת תקבלו כלי עזר מדויקים ומקצועיים, לאבחון וטיפול בהפרעות קשב, פעלתנות יתר וליקויי למידה. אנו מסייעים לילדים, הורים וסטודנטים, לאתר את הבעיות ולמצוא את הפתרונות המדויקים ביותר עבורם.

השירותים בסניפים שלנו:

מגיע לך סוף סוף להבין מה בדיוק הבעיה, ואיך נכון לטפל בה!

לילדך ולך מגיעים חיים רגועים, מלאי הצלחות והרגשה טובה!

במרום המרפאה הרב תחומית לקשב ולקויות למידה

נותנים לילד שלך ולך עתיד טוב יותר, כלים להתמודדות, יותר ביטחון עצמי, יותר הצלחות!

ניסיון

ל"מרום" המרפאה הרב תחומית לקשב ולקויות למידה, קיים ניסיון של שנים רבות באבחון וטיפול בהפרעת קשב ופעלתנות יתר לילדים, בני נוער ומבוגרים

צוות מקצועי

אנשי המקצוע שלנו הם בעלי הכשרה וידע מקצועי באבחון וטיפול מתקדם

כללים ממוקדים

האבחון והטיפול במרום מעניק כלים ממוקדים המסייעים להתמודדות עם אתגרי החיים: לימודים, רגשיים, חברתיים ובסביבת העבודה

התמודדות אפקטיבית

לכם ההורים תפתח הזדמנות להבין ולקבל כלים בהתמודדות אפקטיבית יותר עם ילדכם בשגרת החיים.

מה כוללים השירותים שלנו?

רופא מומחה קשב - אבחון, טיפול, ליווי

למידע נוסף
בשלב ראשון ההורים והילד נפגשים עם קלינאי על מנת להבין בצורה ממוקדת יותר את הבעיה. זאת באמצעות מענה על שאלוני אבחון ושאלות נוספות.בנוסף מבצעים אבחונים נוספים במידה ויש צורך והומלץ על כך, כגון: MOXO ופסיכודידקטי. לאחר השלמת האבחונים השונים, נפגשים עם רופא מומחה קשב. במפגש מוצגת חוות דעתו הכוללת של הרופא שבה ניתן מענה על השאלה האם מדובר בהפרעת קשב וריכוז, ובמידה וכן מה המתווה הטיפולי המומלץ - טיפות תרופתי, הדרכת הורים, טיפול רגשי וכו'.התקופה שלאחר האבחון היא מטבעה מרובה בהתלבטויות שונות. לכן אנו מעניקים ליווי למשך 3 חודשים שכולל מענה ופתרון לשאלות ובעיות.

השירות ניתן באונליין מהבית או בסניפי מרום בצפון הארץ

מבדק קשב ממוחשב MOXO

למידע נוסף
כלי עזר אובייקטיבי באבחון הפרעת קשב וריכוז. מסייע להשלים את האבחון הרפואי והתאמת הטיפול התרופתי. כלי יעיל מאוד במדידת קשב, אימפולסיביות, תזמון ותגובתיות יתר. המבדק נערך בצורת משחק עם רכיבי אנימציה שונים. מיועד לנבדקים בגילאי 6 ומעלה. המבדק מתבצע בשני חלקים: ללא השפעה של טיפול תרופתי ובנוסף תחת השפעה של טיפול תרופתי. ניתן לבצע רק חלק אחד של המבדק.
*הסדר עם כללית מושלם/פלטינום

השירות ניתן באונליין מהבית או בסניפי מרום ברחבי הארץ

אבחון פסיכודידקטי ואבחון דידקטי

למידע נוסף
אבחון פסיכודידקטי בוחן את מקורם של קשיים בתחום הלמידה והקשר שלהם למצב הפסיכולוגי של התלמיד. האבחון משלב שני סוגי אבחון שונים: אבחון דידקטי שתפקידו לאתר ולסווג לקויות למידהואבחון פסיכולוגי שתפקידו להעריך את היכולות הקוגניטיביות לצד הקשיים הרגשיים. פעמים רבות מקור הקשיים הלימודיים הינו רגשי, ולעיתים הקשיים הלימודיים משליכים על התחום הרגשי.האבחון כולל מבחני אינטליגנציה ומתמקד בתפקודים רגשיים תוך שימוש במבחן השלכתי. האבחון מבצע הערכה של הישגים בתחומי למידה שונים. מתי צריך לבצע אבחון פסיכודידקטי? כאשר קיים חשד לקשיים רגשיים אשר משפיעים על התפקוד של הילד בלימודים. כאשר מתעורר צורך בהבנה מעמיקה למקור הקשיים הלימודיים. לקראת ועדת שילוב בבית ספר, לצורך קבלת תגבור לימודי. לקראת ועדות השמה לשילוב במסגרת מתאימה. לקבלת התאמות בבחינות הבגרות בכתב ובעל פה – האבחון מוכר על ידי משרד החינוך לצורך התאמות בבחינות הבגרות.
האבחון מתבצע על ידי פסיכולוג חינוכי. *הסדר עם כללית מושלם/פלטינום

השירות ניתן בסניפי מרום במרכז ובצפון הארץ

טיפול רגשי לילדים

למידע נוסף
בטיפול הרגשי הדגש הוא על יצירת מרחב בטוח ובונה אמון עבור הילד או המתבגר. הטיפול הרגשי נעשה בדרך כלל באמצעים השלכתיים, בהם הילד יכול להביע את עולמו הפנימי באופן בלתי מילולי. הטיפול יכול לאפשר לילד לא רק ל"שרוד" מצבים בהווה אלא גם להתגבר על דפוסים הפוגמים באיכות חייו או בתפקודו היומיומי, ומאפשר לו להתפתח ולצמוח. הטיפול הרגשי בילדים שונה מהטיפול במבוגרים בשל ההבדלים בטווח הקשב של הילד וברמת ההתפתחות הקוגניטיבית, השפתית והרגשית. למי מתאים טיפול רגשי? הטיפול מתאים לילדים מהגיל הרך ועד למתבגרים. ילדים עםהפרעת קשב ופעלתנות יתר, חרדות, דימוי עצמי נמוך,בעיות התנהגות, קשיים בוויסות חושי, קשיים בוויסות רגשי, קשיים בקבלת סמכות, דחיית סיפוקים, קשיים ביחסי אחים במשפחה, קשיים עם שינויים/מעברים/גירושין. ההדרכה מבוצעת על ידי מטפלות מוסמכות עם ניסיון רב בתחום טיפול בילדים.

השירות ניתן בסניפי מרום בצפון הארץ

הדרכת הורים

למידע נוסף
ניתנת להורי ילדים ומתבגרים המתמודדים עם הפרעת קשב, פעלתנות יתר והתנהגויות מאתגרות. הדרכת ההורים תסייע לכם לשפר את ההורות שלכם, את מערכות היחסים בתוך המשפחה. אתם ההורים תוכלו לקבל מענה לכל שאלה או קושי, כך שיהיו לכם הכלים להתמודדות עם הדילמות היומיומיות בגידול הילד. תלמדו להכיר ולזהות את הקשיים של ילדכם, לעקוף אותם, לבנות לעצמם יכולות שכרגע חסרות להם. ההדרכה מבוצעת על ידי מטפלת מוסמכת מדריכת הורים עם ניסיון רב בתחום הקשב, התנהגות מאתגרת.

השירות ניתן באונליין מהבית או בסניפי מרום בצפון הארץ

סדנא קבוצתית להדרכת הורים

למידע נוסף
המטרה: מתן מענה הורי מותאם לילד עם הפרעות קשב, פעלתנות יתר, והתנהגות מאתגרת. הסדנא מעניקה כלים משמעותיים ופרקטיים להתמודדות עם דילמות הוריות ופתרונן. מסייעת להבנת עולמם של הילדים ולשיפור האווירה בבית. הסדנא מועברת על ידי מטפלת מוסמכת עם ניסיון רב בתחום הקשב והדרכת הורים.

השירות ניתן באונליין מהבית

פגישת ייעוץ רופא מומחה קשב

למידע נוסף
התייעצות עם רופא (ללא אבחון), מתן הפניות.
קיימת זמינות תורים.

השירות ניתן באונליין מהבית או בסניפי מרום בצפון הארץ

אבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז תחת קורת גג אחת!

היתרונות שלנו

נסיון של שנים

"מרום" המרפאה הרב תחומית לקשב ולקויות למידה, מאבחנים ומטפלים בהצלחה כבר שנים רבותבתחום הקשב, פעלתנות יתר ולקויות למידה. הניסיון שצברנו מאפשר לנו להציע תהליך מדויק, מקצועי ויעיל שישפר דרמטית את איכות החיים של הילדים שלכם.

אבחונים וטיפול במקום אחד

כל התהליך מתבצע במרפאת מרום משלב האבחונים, הטיפול, הליווי והמעקב. כך מקבלים פתרון הוליסטי עם דרך טיפולית אחת, בלי להתרוצץ בין מומחים שונים. יש גוף מקצועי אחד שרואה ומלווה אתכם.

זמינות תורים גבוהה, זימון תור אונליין

כחלק מתפיסת השירות, קיימת זמינות תורים גבוהה. 

הסדרים עם קופות החולים

על מנת להפחית את הנטל הכלכלי אנחנו מקיימים הסדרים כספיים עם קופות חולים שונות

מעורבות בית ספרית

בנוסף לתהליך המתקיים מול הילדים ומול ההורים, אנחנו במידת הצורך מדברים עם צוות המורים.

אבחון וטיפול אונליין במרבית התהליך

על מנת להקל עליכם אנו מציעים שירות מקצועי באונליין, כך שיחסך הצורך בהתארגנות, זמן הנסיעות ועלויות נלוות.

האם אתם חשים שהילד שלכם מתקשה להתמקד וסובל מחוסר ארגון?

מרגישים שהילד שלכם נמנע מביצוע משימות שדורשות מאמץ 'מנטלי' ארוך יחסית?

יותר מדי פעמים הבן או הבת שלכם נראים כאילו הם לא מקשיבים ו"הראש" שלהם נמצא במקום אחר?

נמאס לכם להגיע לבית ספר ולשמוע כמה הילד שלכם מפריע, לא מצליח בלימודים, לא מממש את הפוטנציאל שלו.

מגיע לך סוף סוף להבין מה בדיוק הבעיה, ואיך נכון לטפל בה!

לילדך ולך מגיעים חיים רגועים, מלאי הצלחות והרגשה טובה!