לפעמים נראה כאילו הטכנולוגיה פועלת נגדנו, בעיקר אם אנחנו שייכים לדור הישן. כך קרה גם עם כל הנושא של הצילום הדיגיטלי, והחשש של החבר'ה המבוגרים שבינינו כי נאבד את האותנטיות ותחושת המסורת המוכרת של התמונה המודפסת, עם הריח הייחודי לה ועם התהליך של סידור התמונות בתוך אלבום. במידה מסוימת אכן איבדנו חלק מהמסורת הזאת, אך במקום זאת זכינו בעולם חדש לחלוטין של צילום, עם יכולת לצלם כל רגע ורגע בחיינו בעלות אפס לתמונה. כעת, משהשינוי כבר הושלם, כבר קיים בנו הצורך לצפות בכל התמונות שבידינו באמצעות מדיה דיגיטלית, וזה בדיוק הזמן לשקול את השירות של סריקת תמונות.

למה סריקת תמונות?

האופציה של סריקת תמונות היא אופציה אטרקטיבית לכל מי שבבעלותו תמונות ישנות ומודפסות, והסיבה לכך היא שללא סריקת התמונות כנראה שלא נצפה כלל באותן תמונות השמורות בארגז בבוידעם. אם אתם רוצים להשאיר את התמונות והזיכרונות שלכם לדורות הבאים, אם אתם רוצים לצפות בתמונות על גבי מסך הטלוויזיה, המחשב או הטלפון ואם אתם רוצים להיות מסוגלים לשתף את התמונות עם בני משפחה וחברים, אתם חייבים להעביר את כל התמונות שלכם למדיה דיגיטלית, ולהפוך את התמונות שלכם לזמינות בכל רגע.

סריקת תמונות ישנות

כיצד מבוצעת סריקה של תמונות ישנות?

כפי שרבים יודעים, תמונות ניתנות לסריקה גם באמצעות הסורק הביתי. יחד עם זאת, המדובר בסריקה באיכות נמוכה יחסית, ובעיקר בתהליך הצורך זמן ועבודה. במקום זאת, קיימים כיום בתי עסק המציעים שירות סריקת תמונות, ולרשותם עומד מכשור מתקדם המאפשר סריקה של תמונות בהיקפים גדולים, בצורה אוטומטית ומהירה ובאיכות הגבוהה ביותר הקיימת. כל שאתם צריכים לעשות, הוא לאסוף את התמונות שלכם, לרכז אותן במקום אחד, ולהעביר אותן במשלוח אל חברת הסריקה. החברה תבצע סריקה מקצועית של כלל התמונות, ותשלח אליכם בחזרה את התמונות המקוריות ומדיה ניידת לאחסון כדוגמת דיסק או דיסק און קי, עליהם יהיו שמורות כל התמונות שנסרקו.

התהליך כולו יכול להתבצע מרחוק, ואין צורך להגיע אל חברת הסריקה. תוכלו לשלוח את התמונות ולקבל אותן בחזרה באמצעות שליח, וגם אם זה כרוך בכמה שקלים, זה כנראה האפשרות שדרכה באמת תעשו את הצעד ותשלחו את התמונות שלכם לסריקה. כעת, תוכלו להזמין את כל בני המשפחה ולערוך ערב זיכרונות מימי הילדות שלכם, לשתף את התמונות עם חברים ובני משפחה ולשמור מספר עותקים לגיבוי, גם עבור הדורות הבאים.