"המתלה שיאפשר לכם לייבש עד פי 2 כביסה בעת ובעונה אחת, בלי לתפוס עוד מקום ובלי לבזבז יום שלם על ייבוש כביסות"

מתקן כביסה

ייבוש כביסה היא משימה מאתגרת. ככה זה כשצריך לייבש הרבה מכונות כביסה, וחוששים להיתקע בלי בגדים להמשך השבוע: מבגדים לעבודה ועד בגדים לגן או לבית ספר.

אז מה עושים כשצריך לייבש מספר מכונות בו-זמנית?

כשיש הרבה כביסות, צריך לייבש את הכביסה בבית ובמקרים רבים המייבש יתקשה להושיע (במיוחד כשמדובר בכביסה עדינה, או כאשר רוצים להימנע מפעולת הוצאת סיבים של  המייבש, שמזיקה לבגד). אז מה עושים? תולים את הכביסה בתוך הבית.

הבעיה היא שמתקן אחד לייבוש כביסה בקושי מספיק כדי לייבש מכונה אחת, וכתוצאה מכך כל הבית נכנס למשטר כביסות: לכבס, לתלות, לחכות כמה שעות שהכביסה תתייבש ולהוריד אותה מהמתלה, לתלות עוד "נגלה", לחכות עוד כמה שעות עד שיהיה אפשר להוריד אותה – וחוזר חלילה. כך אנחנו משועבדים כל הסופ"ש למחזורי הייבוש, כדי שחלילה לא יגמרו לנו הבגדים הנקיים להמשך השבוע.

איך מפסיקים את המרדף אחרי הכביסות?

אפשר לקנות 2-3 מתלי כביסה כדי לתלות את כל הכביסות בו-זמנית, אבל בינינו, למי יש מקום בבית לכל-כך הרבה מתלים? הדבר האחרון שאנחנו רוצים הוא להפוך את הבית למסלול מכשולים שבקושי מאפשר לנו לזוז.

המצוקה שמאפיינת משפחות רבות בישראל, מובילה לאחרונה לפריחתו של מתלה כביסה מזן חדש, שנועד לשים קץ לכאבי הראש שמאפיינים את ימי הכביסות: מתלה כביסה תלת קומתי, המאפשר לתלות עד פי 2 כביסה בעת ובעונה אחת, בלי לתפוס עוד מקום ביחס למתלה הכביסה הרגיל. 

מהם היתרונות של מתלה כביסה תלת קומתי?

במיוחד כשיש הרבה כביסות, היכולת לייבש עד פי 2 כביסה בעת ובעונה אחת הופכת למצרך מבוקש. זאת מכיוון שמתלה כביסה תלת-קומתי מצויד במספר יתרונות חשובים:

  • הרבה יותר אזורי תלייה – עד פי 2 ממתלה רגיל.
  • חיסכון משמעותי בזמן ובמאמץ – בזכות הקיבולת הגבוהה, יותר לא צריך לחכות שהכביסה על החבל תתייבש לפני שתולים עוד מכונה.
  • חיסכון במקום – מכיוון שהמתלה הוא תלת-קומתי, אפשר לתלות הרבה יותר כביסה בלי שהוא יתפוס עוד מקום ביחס למתלה רגיל, ובלי לפזר בבית מספר מתלים. כשהוא אינו בשימוש המתלה מתקפל וחוסך במקום.
  • כושר העמסה גבוה – יכול להחזיק כביסה במשקל של עד כ- 10 ק"ג (בערך 2 מכונות).
  • קל לניוד – מצויד בגלגלים.
מתקן כביסה 2

איך בוחרים מתקן אמין לייבוש פי 2 כביסה?

"כדי ליהנות מכל היתרונות של מתלה הכביסה התלת-קומתי, צריך לדעת איך לבחור את המתקן המתאים עבורכם", אומר רונן עובדיה,  יבואן מוביל של מתלי כביסה תלת-קומתיים.

אתה יכול להסביר למה הכוונה?

"יש מספר כללי אצבע לבחירת מתלה שמאפשר ייבוש כמויות גדולות של כביסה:

ראשית, חשוב לבחור מתקן רב-מפלסי עם מקסימום אזורי תלייה. לשם המחשה, המתקן שאנחנו מייבאים מכיל כ- 16 אזורי תלייה ועוד 2 מתלים לתליית קולבים.

שנית, במיוחד כאשר מדובר במתקן ייבוש בעל קיבולת גבוהה, חשוב לוודא שהוא עשוי ממתכת או אלומיניום, כדי להחזיק את כל הכביסה בלי לקרוס או להתעקם. המתקן שאנחנו מייבאים עשוי מקונסטרוקציית מתכת המצופה בצבע לבן, שיכולה להחזיק לאורך תקופה ממושכת בלי להתעקם או להתבלות.

שלישית, חשוב לוודא שגובהו של המתקן מאפשר גישה נוחה לתליית והורדת הכביסה. לשם המחשה, המתקן שלנו הוא בגובה של כ- 175 ס"מ, גובהו של אדם ממוצע, היכול בהושטת יד להגיע אל המפלס העליון. בנוסף, המתקן בנוי כך שאת הכביסה היותר מאסיבית (כמו מגבות גוף או מכנסיים ארוכים) אפשר לתלות בשני המפלסים התחתונים, ואת הכביסה הקלה אפשר לתלות במפלס העליון (למשל גרביים או מכנסיים קצרים). באופן הזה המתקן מעניק גישה נוחה לתלייה והורדת הכביסה".

ומה לגבי המחיר?

"טווח המחירים של המתלים התלת-קומתיים רחב, ואף יכול להגיע למאות שקלים. המוצר שאנחנו מייבאים נחשב לזול בישראל– בלי להתפשר על התמורה. המחיר הנמוך מתאפשר הודות לעובדה שאנחנו מוכרים את המתלה מהיבואן לצרכן, ומדלגים על המתווכים בדרך שגורמים לניפוח המחיר. יתרון נוסף שמאפשר לנו להוזיל עלויות, הוא ייבוא כמויות גבוהות המאפשרות לנו להוזיל את העלות של כל יחידה".

מתלה איכותי במחיר זול – איפה ה- Catch?

"החורף הקשה שהיה עם ימי הגשם הרבים גרם לביקושים הרבה יותר גבוהים ממה שציפינו. המתלה שאנחנו מייבאים הפך ללהיט בקרב לקוחות, ו- 80% מהסחורה כבר אזלה. לכן מבחינתנו ה- Catch היחיד הוא לבצע את הזמנה בהקדם, לפני שהמלאי יגמר".

רוצים לייבש יותר כביסה בפחות זמן, באמצעות מתלה כביסה תלת-קומתי?