בשעה טובה ומוצלחת כרעת ברך, שלפת טבעת וביקשת את ידה. היא התרגשה, התלהבה והסכימה. הודעתם להורים, לחברים הטובים ולכל בני המשפחה, שיניתם סטטוס בפייסבוק והפכתם מזוג אוהבים לזוג אוהבים מאורס. מזל טוב! עכשיו מתחילה תקופת ההכנות לקראת היום הגדול.



אכן, מדובר בתקופה עמוסה באינספור משימות שונות ומשונות, כשהחשובה ביותר מתוכן הנה משימת בחירת מתחם האירועים. כן כן, לפני שאת בוחרת שמלה והוא בוחר חליפת חתן, והרבה לפני שאתם סוגרים על ירח דבש, עליכם לקבוע תאריך לאירוע ולבחור את המקום בו הוא יערך. רוצים לדעת כיצד עושים זאת? התשובות ממתינות לכם בהמשך הכתבה.

כל הדברים שאתם צריכים לבדוק לפני שסוגרים אולם אירועים

התאמת מתחם האירועים אל אופי האירוע

תמיד חלמת על אירוע רומנטי תחת כיפת שמיים ועל הליכה לחופה בין שביליו של גן מוריק ופורח? אם כך, רוב הסיכויים הם שגן אירועים בטבע הוא זה שיסייע לך להגשים את משאלותיך. מנגד, אם תמיד חלמת על אירוע בתוך היכל מפואר, מרבית הסיכויים הם שאולם אירועים מקורה הוא המקום שיענה על הציפיות שלך.

עם זאת, במקרה שתמיד פיללת לחופה תחת הכוכבים, אך אמך בדיוק סובלת מגלי חום איומים, סביר מאוד להניח שמתחם אירועים משולב הכולל גם גן מטופח וגם אולם ממוזג, ישביע את רצונכן על הצד הטוב ביותר.

אולם אירועים

עונת השנה

בעוד שאולם אירועים מקורה מתאים לעריכת אירועי חורף וקיץ כאחד, גן אירועים פתוח אינו מתאים לעריכת אירועי חורף, אלא לאירועי קיץ בלבד. מתחם אירועים משולב לעומת זאת, מתאים אף הוא לאירועים הנערכים בכל עונות השנה ויאפשר לכם לקיים חופה בחלקו החיצוני, לצד ארוחה בתוך אולם מקורה.

כמות מוזמנים מינימלית

מרבית מתחמי האירועים בארץ נוהגים להתנות את קיום האירוע בין כותליהם בכמות מוזמנים מינימלית. לרוב, כמות זו משתנה בהתאם לעונת השנה ובהתאם ליום בשבוע. כך לדוגמה, זוגות המעוניינים להינשא באחד מימות החמישי בעונת הקיץ, ידרשו להזמין כמות גדולה יותר של אורחים בהשוואה לזוגות המעוניינים להינשא באחד מימות השני בעונת החורף.

עלות האירוע

ישנם גורמים רבים המשפיעים על המחיר אותו תידרשו לשלם לבעלי מתחמי האירועים, כשהגורמים המשפיעים ביותר הנם:

רישיון עסק חוקי

לצערנו, יש מתחמים שפועלים ללא היתר עסק ועל כן נמצאים תחת סכנת סגירה תמידית. כדי שלא תמצאו את עצמכם זמן קצר לפני מועד האירוע ללא גן או אולם אירועים להינשא בו, ישנה חשיבות גבוהה לבירור מעמדו החוקי של מתחם האירועים אליו פונים.

תמורה בעד האגרה

בעוד שמתחמי אירועים רבים כוללים בחבילה אותה הם מציעים לזוגות את השימוש במתחם ואת הקייטרינג בלבד, ישנם מתחמי אירועים הכוללים בחבילה גם נותני שירות נוספים כגון מעצב אירועים, שירותי בר ולעתים אף צלם ותקליטן. לכן, מומלץ לוודא היטב על מה בדיוק אתם משלמים.